recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBC iPlayer på Apple TV 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BBC iPlayer på Apple TV 4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsgp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Januar-2016
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsgp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BBC iPlayer på Apple TV 4
    Sendt: 14-Februar-2016 kl. 12:32
Hej, jeg har alvorlige problemer med at kunne "snyde" min ATV4 til at tro at den befinder sig i UK, så jeg kan bruge (og i det hele taget kunne se app´en på mit ATV).
Jeg abonnerer på abonnement både hos Unlocator og Unblock-US, men lige meget hjælper det.
Uanset hvor mange gange jeg manuelt indsætter respektive DNS adresser fra begge udbydere i netværksdelen på mit ATV4 - lige meget hjælper det, desværre.
Nogen der har et bud på hvad jeg mon kan gøre galt?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 13:58
BBC iplayer virker fint her med unblock-us på atv4

Har dog ændret i routeren
Til top
Steen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 14:30
Virker også fint her med unblock-us.
App'en er hentet i UK app store.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 14:44
hvordan hente man i UK app store 

Redigeret af Niller55 - 14-Februar-2016 kl. 14:44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 14:50
Ved at lave en uk itunes konto. Og ændre land til uk

Såg på nettet der er flere nemme opskrifter
Til top
Steen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2016 kl. 15:48
Prøv også Fox Now og ABC fra den amerikanske app store. Der er masser af serier at se, bla X-files, Simpsons og Family Guy.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu