recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende kanaler med softcam + MP + HDHomerun
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende kanaler med softcam + MP + HDHomerun

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende kanaler med softcam + MP + HDHomerun
    Sendt: 16-Februar-2016 kl. 11:36
Jeg kører med Mediaportal TV server og softcam med HDHomerun TV tunere.
Når jeg har scannet alle kanalerne bliver de fint fundet, men TV3 sport1, National Geographic samt TV3 Puls vil ikke vises i preview eller i Kodi. Hvad kan jeg gøre for at få dem vist også? Alle andre kanaler bliver vist.
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2016 kl. 19:46
Du har vel checket at der ikke skulle ligge et kodet signal af samme kanal?
Den Ben
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 08:38
Den jeg prøvet at få vist er kodet, og har taget den som er på samme frekvens som på mit TV med kort i, så er sikker på det er samme kanal.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 09:45
Jeg har stadig ikke fået løst problemer. Er der nogen gode råd at hente?
TV3 Sport, Nat Geographic vil ikke starte.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 10:17
Nå de virker også nu, hvordan ved jeg ikke:)

Så er der kun 1 problem tilbage. Hvordan får jeg den til at opdatere entitlements, så jeg ikke manuelt skal opdatere kortet?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu