recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android head unit og dashcam
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android head unit og dashcam

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android head unit og dashcam
    Sendt: 17-Februar-2016 kl. 17:17
Hejsa
Jeg har udskiftet standard radioen i fruens Corsa med en Android GPS enhed fra Eonon (Website)
Lidt noget Hong Kong skrammel, men så alligevel meget cool fungerer bestemt efter hensigten - det er også cool, at man har alle Android apps til rådighed i bilen, eks Deezer og Google Maps.
Spørgsmålet er nu; der er tilkoblet et dashcam (Eonon's eget R0003) - det fungerer for som sådan fint. Dog synes jeg at mangle en app, der kan
  • Optage, når bilen strter
  • Gemme på SD kort eller USB stick
  • Slette optagelser automatisk, således at jeg ikke har månedsvis af optagelser, men kun de seneste par dage (eller lign)
  • Evt gemme GPS koordinater og hastighed (ønske)


Jeg er helt ny til Android, jeg synes app udvalget er overvældende og uigennemskueligt! (Kommer fra en MS verden - det er IKKE dét, der skal diskuteres i denne tråd)

Er der nogen, der har input til god app?

På forhånd tak
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 17:41

Det må da være noget der skal laves af producenten af udstyret, det lyder meget som en produkt specifik App. Såsom Remote Apps til TVer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZkiiFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 20:06
Ah, søg på dashcam på Google Play, der kommer de første 20 resultater. Og de skal nok virke mes mit dashcam. Det er tilsluttet med usb.
Det er mere erfaringer med dashcam apps, jeg søger.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det må da være noget der skal laves af producenten af udstyret, det lyder meget som en produkt specifik App. Såsom Remote Apps til TVer.

Radiomand - hvorfor bruger du tid på at svare på noget, som du åbenbart intet aner om og ikke kan hjælpe med?

Til ZkiiFreak - det kan godt blive et problem at finde noget, der virker perfekt til dit setup, da Android ikke som standard kan håndtere eksterne kameraer. Derfor har en del producenter af Head Units lavet deres egen tilpasning af Android, som virker OK til deres egen unit/kamera, men ikke spiller sammen med apps i Google Store - der er i overvejende grad er lavet til smartphones med indbygget kamera.

Så du bliver nødt til at prøve dig frem. DailyRoads Voyager er en af de mest populære (selv om den ikke er uden fejl) - men den kan alt det, du efterspørger (og lidt til). 

Lars
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu