recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hitachi's PJ-TX100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hitachi's PJ-TX100

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Concert8 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Februar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Concert8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hitachi's PJ-TX100
    Sendt: 26-Februar-2016 kl. 19:33
Goddag er ganske nyt medlem. Jeg har lidt ælder grej: projektor Hitachi's PJ-TX100 som jeg oftes ser film på, anvender dog et 50" TV til TV avisen, (det andet blir for ulækkert når landets politikkere toner frem.. ingen nævnt, ingen glemt). Ville gerne uden at rode rund mellem div. kabler kunne skifte mellem projektor og TV fra Saptor HDMI udgangen og DVD spiller. Min reciver har flere HDMI indgange men kun en udgang, samme forhold med DVD spilleren. Hvad mener I? vil der være en kvalitet i opløsning og billede på projektoren ved at købe en Blueray afspiller med to HDMI udgange. Projektoren er jeg fudt tilfreds med uagtet max opløsning kunne være højere. Har tænkt at beholde DVD spilleren og blot købe en HDMI omskifter med to indgange og to udgange der kan styres med (nok) en fjernbetjening. Gode råd og link er velkommen. Jamo Concert 8 højtalere og center, KEF Woofer, Pioneer DVD Recorder DVR-645H  6 m. Supra kabel m. HDMI til DVI stik til Projektor. JBL PRO baghøjtalere, Beskeden Onkyo Reciver TX-SR 308 (den har dog lige udspillet ny Marentz, der er pakket og klar til returnering til sælger) CD musik fra Thule CD 100 lyder OK men absolut bedre med en Stereo forstærker. Marantz 5006 røg også retur, og det var nok en fejl.. utrolig vellydende og åben... Overvejer at købe kraftigere og bedre Reciver på brugt markedet (fjernbetjeningen er netop død) kan se der er et par Denon der har fået gode anmeldelser billigt til salg i dba.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu