recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af android head unit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af android head unit

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2016 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Sig til hvis du finder noget interessant Smile

Jeg har kig på http://ca-fi.com/store/index.php?route=product/product&path=162_172&product_id=283 men den har været Out Of Stock i over et år.

Jeg ville ellers gerne udskifte min touchradio i min Toyota GT86...

Hej
Fik du købt en Lars
Jeg har fået tanker om købe igen
Nogle der ved hvor hurtigt de boot?

Nej, jeg fandt aldrig noget jeg synes passede mig....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2016 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af mortenls mortenls skrev:

Bekendtgørelse om detailforskrifter for køretøjers indretning og udstyr 
 
Fjernsynsapparat og lignende skal være
a) således anbragt, at føreren ikke kan se skærmen under kørslen, eller
b) således tilsluttet, at det ikke kan tændes, når motoren er i gang. Bestemmelsen gælder ikke for fjernsynsudstyr, der alene er indrettet som supplement til påbudte førerspejle eller til overvågning af passagerrum, herunder automatiske døre
Gad vidst om det betyder at de der mobiltelefonholdere utroligt mange har monteret i deres biler ikke er lovlige, for en telefon der sidder i sådan en kan jo stadig godt vise video? Smile


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu