recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer IPTV kanalliste
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBViewer IPTV kanalliste

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBViewer IPTV kanalliste
    Sendt: 01-April-2016 kl. 20:59
Jeg er på jagt efter en DVBViewer kanalliste (channels.dat), der indeholder IPTV kanaler. Jeg har ikke selv IPTV.

Grunden til dette er, at IPTV kanaler ofte har samme Netværks ID, Stream ID og Service PID.

Dette har den konsekvens at kanalerne mht. EPG bliver anset for ens i Xepg: Man ser kun den første kanal i Channel Pairing.

Den eneste løsning er i DVBViewer Kanalliste Opsætning manuelt at ændre Netværks ID. Det er på godt jysk træls.

Det er nemt at gøre dette programmæssigt, i hvert fald første gang.

Udfordringen ligger i at undgå at skulle lave en helt ny "Channel Pairing" i Xepg hvis man laver en ny kanalskanning i DVBViewer. Dette tror jeg er muligt.

I nyeste DVBViewer 5.6.0 changelog står:

Citér the possibility to scan DVB IPTV lists (as for T-Entertain, INI and M3U format supported).


1) Er der nogen, der ved om dette har konsekvenser for ovenstående problem?

På forhånd tak
Delphi

PS: channels.dat findes her: DVBViewer > Help > Configuration Folder


Redigeret af Delphi - 01-April-2016 kl. 21:02
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 10:23
Jeg kan godt sende dig en, men den indeholder kun de ukrypterede kanaler (WAOO).
Send mig evt en PM.
/Peter
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2016 kl. 22:23
Er der flere, der har en?
Vil blive modtaget med tak.
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Delphi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2016 kl. 20:20
Tusind tak til pfugl. Den kanalliste var lige hvad jeg behøvede.
DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
BrianSPC Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Marts-2010
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianSPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 11:40
Hej

Kunne jeg evt også få en ?  den jeg har virker nemlig ikke mere desværre.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu