recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Støj på hvid baggrund
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Støj på hvid baggrund

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
afk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér afk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2016 kl. 23:34
Kan ikke se om du har prøvet med en anden destination (TV), eller du kan også prøve et kort HDMI-kabel, hvis det er muligt/lettere.

Basalt tror jeg, at du får det nemmest, hvis du kan udelukke ledningen, da jeg har set disse støjstriber/glimt, når ledningen er for lang/dårlig støjisoleret - ellers kan du komme til at ændre i kilde-projektor, så du knap kan finde tilbage igen :-/
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 02:01
IKKE at bruge Reality Creation er synd, synes jeg. Det var netop denne funktion, der gjorde, at jeg købte denne projektor, og gør at billedet adskiller sig fra konkurrenterne.
Du skal blot sætte den til minimum, eller lige over. Det gør stadig en stor forskel, og giver en fantastisk skarphed til alle detaljer, hvilket godt kan, i nogle få tilfælde, gøre ondt værre, men overall, fungerer det fantastisk, hvis kilden er af god kvalitet.
Den fejl, du omtaler, er jeg næsten sikker på ikke skyldes for langt kabel.
Jeg havde selv fejl på et tidspunkt, sendte den ind og fik den repareret, endda skiftet pæren gratis, men det er svært at sige, om det også er en defekt i dit tilfælde.
Min fejl viste sig ved, en masse billedstøj. Det forsvandt, hvis jeg skiftede billedprofil, men kom igen...

Det lignede dette, og er en kendt defekt fra producentens side:
https://www.youtube.com/watch?v=YJcbfPkaMlo


Redigeret af Supergris - 22-Maj-2016 kl. 02:06
Til top
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sims-m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 09:47
Låner lige en plads.

@Supergris - så i dit tilfælde var det en defekt og ikke bare pågrund af kablerne? Min Sony gør nemlig nøjagtig det samme med det flickering.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 17:22
Ja, min var en kendt defekt, de fixede, og som skrevet, fik jeg endda en spritny pære monteret... :)
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 19:37
Hmm så kan det være jeg bare skal smide den ind til hifiklubben så de kan teste den istedet for jeg selv køber et andet kabel osv osv. Har prøvet at ændre diverse billedeindstillinger og intet virker.
Jeg har ikke prøvet at koble et tv eller anden projektor til.
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 22:55
Ligner dit problem det, der kan ses på den video, jeg linker til?
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 23:19
Ikke helt. Det er en anden form for forstyrrelse i der hvide.. Det blinker ikke som i videoen.
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sims-m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 23:11
@Supergris - Ok. Mange tak for svar. Sender min HW55 et smut til rep. Så håber jeg bare at Sony også mener det er en kendt fejl og ikke spiser mig af med en regning på en ny lampe, men det har de jo nok helt styr på Smile

Tak for lån af tråden Wink


Redigeret af sims-m - 24-Maj-2016 kl. 23:12
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 21:59
Har du mulighed for at fange det ved at pause filmen og ta et billede.?
Og hvor i landet holder du til.?

Ligner det det der foregår på dette billede.?




Redigeret af stridsvognen - 28-Maj-2016 kl. 22:12
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu