recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon AVR 1912 og zone 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon AVR 1912 og zone 2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thygekm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2014
Sted: Denmark Kolding
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thygekm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon AVR 1912 og zone 2
    Sendt: 09-April-2016 kl. 19:18
Hurtigt spørgsmål, håber jeg.

Kan man på en AVR 1912, med et 5.1 system i zone 1, og et par små højttalere i zone 2, indstille det således at:
Når der høres musik/stereo i zone 2, så spiller subwooferen i zone 1 også med, og ligger en god bund på musikken?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2016 kl. 19:43
Uden at kende 1912 specifikt, så vil jeg sige at det generelt er sådan at zone 2 er tiltænkt til brug i et andet rum, hvor subben ikke kan høres. Derfor virker sub ikke til zone 2.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
thygekm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2014
Sted: Denmark Kolding
Status: Offline
Point: 59
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thygekm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2016 kl. 06:56
Det er også det jeg er bange for, er der en 1912 ejer der kan be-eller-afkræfte dette?

Vi er ingen dør mellem daglig-og-spisestue, så vi kommer næppe til at se film og høre musik samtidig, til gengæld kunne vi have fordel af at lade subwooferen i dagligstuen spille med, når der høres musik spisestuen.

Det jeg i bund og grund mangler er den gode gamle "A/B speaker" funktion, men den gik vist af mode da vi fik ting som DTS, AUDYSSEY MULTEQ, ARC, Android remote, mm.

Redigeret af thygekm - 10-April-2016 kl. 07:08
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu