recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Troldtekt priser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Troldtekt priser

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2016 kl. 21:20
Håber du viser billeder af det færdige resultat.
God bygge lyst!
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 23:20
SKal nok vise billeder af hele processen.

Har modtaget pladerne. De vejer sku alligevel til.
De er ikke helt flade, de 'løfter' sig måske 2-3mm i siderne. Sikkert fordi de ikke har været opbevaret helt korrekt. 

Nu står de på mit køkkengulv og det er ihvertfald ikke skævt og det er beton under trægulvet.
Jeg skal lave arbejdet, så det genere mindst mulig for resten af familien, så har taget 2 fridage 18-19 Maj.
For lidt hjælp, så regner med at kunne nå at rive det gamle gips ned og sætte det nye op på de 2 dageBig smile
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 01:31
Oprindeligt skrevet af ldplusse ldplusse skrev:

Det skal være så fint som muligt, for pladerne er ikke alt for kønne.
Så jo finere de bliver, jo pænere synes jeg det bliver.

Det har jeg aldrig forstået, det der.. Jeg synes da det er så meget pænere en flade, glatte gipslofter i kip. Plus det viser at man brugte hovedet, da man indrettede rummet. Win/win :)
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det har jeg aldrig forstået, det der.. Jeg synes da det er så meget pænere en flade, glatte gipslofter i kip. Plus det viser at man brugte hovedet, da man indrettede rummet. Win/win :)

Nu må jeg se hvordan det bliver. Altså om det er grimmere eller pænere end gips loft.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu