recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC Projektor

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 08:53
Levetiden, lysintensitet og lugter brændt.
 
Har læst en del nu, og den pære man skal gå efter hvis man skal spare penge er v7 da det er phillips der laver den og den bliver solgt fra anerkendte sider.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 09:00
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 12:11
Okay den er ikke ret meget dyre end den jeg har købt. Min hedder bare pære original med hus til 1155kr plus fragt.

Der går noget tid før, at jeg kan se om den pære jeg har købt, Har kortere levetiden end den anden.

Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 12:54
Vilstrup hvis du kan tjekke hvem der er producenten bag pæren, der skal helst stå Phillips.
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:


Vilstrup hvis du kan tjekke hvem der er producenten bag pæren, der skal helst stå Phillips.



Nu har jeg haft pære huset skilt ad, der står Philips på pæren. Så det var en original pære jeg har fået med uoriginalt hus. Så du kan roligt bestille en:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sigida Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 19:21
hehe venter til du tester lysintensiteten i forhold til den brugte original pære, også bestiller jeg :D
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

hehe venter til du tester lysintensiteten i forhold til den brugte original pære, også bestiller jeg :D


Haha fornemmer lidt at du ikke helt stoler på forhandlerne:-) eller er det bare mig:-)

Men skal nok give besked, men skal du skifte pære snart eller?

Redigeret af Vilstrup - 03-Maj-2016 kl. 19:45
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2016 kl. 21:43
Jeg har hermed nu taget min projektor i brug igen, efter som at jeg har fået mit lærred hjem. Intet at kalde over den nye pæres lys, alt virker som det skal her hjemme:-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Tacha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tacha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2016 kl. 20:24
Hvem er JVC "projektor" impotør i dag?
Til top
Tacha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2012
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tacha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2016 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

For lige at runde af.....
Turde ikke købe hos ovennævnte .. kylling eller ej? - men mærkeligt at ingen har erfaring med dem? ...
any way, endte (ved et tilfælde) med at købe hos den lokale Expert.. !? - jo, jo et opkald til den Danske importør af JVC og "pling" et stk. org. Lampe på bordet... Smile  (sjovt nok 200,- kr. under Tapeconnections pris Wink

ps. den gamle lampe nåede 2910 timer... og fungerer endnu Thumbs Up


Bond Cool

Hvem er dansk importør i dag??
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu