recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT! Apple AirPort Time Capsule, 2 TB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT! Apple AirPort Time Capsule, 2 TB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT! Apple AirPort Time Capsule, 2 TB
    Sendt: 27-April-2016 kl. 18:20
Måske er det bare mig, men jeg finder det usmageligt når folk køber varer til til ekstra lave priser (for eksempel 40 % i Fona fra den 25. April) med videresalg og gevinst for øje.

Er det ikke det der er tilfældet her, så beklager jeg og undskylder OT.
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Måske er det bare mig, men jeg finder det usmageligt når folk køber varer til til ekstra lave priser (for eksempel 40 % i Fona fra den 25. April) med videresalg og gevinst for øje.

Er det ikke det der er tilfældet her, så beklager jeg og undskylder OT.

Var det et brugbart svar???? 


For at bruge dine egne ord, så ro på "fætter". Jeg sidder ikke lige klistret til Recordere.dk

Men for at svare på dit spørgsmål: Jeg synes det siger det hele, når du emballagen er ubrudt og da du forsøger at sælge til mere end du har givet.

Men gider ikke starte en diskussion.. Held og lykke med salget. 

Jeg er ude af din salgstråd.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 20:23
Der er for øvrigt en del butikker der giver mindre for produkterne, end de sælger dem for... Just sayin'...
Til top
anlith Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juli-2014
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anlith Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2016 kl. 23:00
Jeg er interesseret. Vil gerne byde 1650 kr.

Redigeret af anlith - 27-April-2016 kl. 23:14
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu