recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere.dk i computerversion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Recordere.dk i computerversion

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Recordere.dk i computerversion
    Sendt: 28-April-2016 kl. 19:53
Jeg bruger næsten altid min Tablet, når jeg læser på Forum. I modsætning til flatpanels.dks forum starter billedet desværre altid op i mobilversion. Jeg skal så bruge menuen på få billedet vist i en bedre computerversion.

Hvor ville det  være rart, hvis login på recordere.dk selv kunne huske ønsket -  eller at der kun fandtes pcversionen.

Hvad mener I? Findes der allerede en løsning? 
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 20:10

På min Tablet når jeg har klikket på Desktop, så bliver det Desktop hvergang, så det kan huskes.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 20:46
På forsiden af Forum i bunden vælges "klassisk"


Markér alle indlæg som læst :: Slet cookies oprettet af dette forum :: Note om personlige oplysninger i cookies
Visning: Mobil | Klassisk

Cookies og javascript skal være slået til i din browser for at benytte dette forum

Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 21:33
Rigtigt. Tak. Sådan havde jeg også gjort tidligere. Men glemt det efter ændringer. Tak for jeres hjælp😉
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Cyberguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 23:33
Jeg har samme problem og har haft en måned eller to i Crome på iPad
Problemet opstod efter opdatering til IOS 9.x eller Crome merner jeg.
Det er i forum problemet er og det har aldrig været et problem
Min startside med nyheder angiver ikke den ene eller anden type,
jeg er ikke logget ind, men trykker jeg på forum får jeg en træls side
via f.eks. dette link
http://forum.recordere.dk/recorderedk-i-computerversion_topic146435_post1476204.html#1476204
Først når jeg efterfølgende vælger "computervers" manuelt i Crome vises siden rigtig.
Rydder ofte op i alt som jeg altid har gjort.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2016 kl. 23:36
Du vælger mellem Mobil/Klassisk visning på FORUM FORSIDE, ikke forsiden med nyheder
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu