recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: QNAP TS-639 Pro NAS (0/6 HDD) (SOLGT)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: QNAP TS-639 Pro NAS (0/6 HDD) (SOLGT)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenCombat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: QNAP TS-639 Pro NAS (0/6 HDD) (SOLGT)
    Sendt: 30-April-2016 kl. 14:14
Sælger min trofaste QNAP TS-639 Pro NAS da jeg har brug for plads til mere end 6 harddiske og derfor har opgraderet til en større model.

NAS'en er købt i 2009 (nypris: 6250,-) og er i god stand og 100% funktionel. Inkl. org. emballage. Der haves kvittering men der er selvsagt ikke garanti på den længere. 

Der er plads til 6 harddiske (ingen inkluderet) som kan hot-swappes, RAID/JBOD, dual gigabit LAN, Intel 1.6 GHz CPU og 1 gb ram.

Beskrivelse og fuld spec-sheet kan ses her.

NAS'en blev "langtids-testet" i Computerworld i 2016, hvor den får mange positive ord med på vejen både ifht. ydelse og support (firmware). Se testen her.

Pris: 2500,-

Befinder sig pt. i Aalborg men afhentning i København kan formentlig også arrangeres. Kan også sendes.

EDIT: SOLGT






Redigeret af MortenCombat - 02-Maj-2016 kl. 09:45
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu