recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alarm simkort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alarm simkort

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 21:34
Jeg tjekker lige nettalk.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 22:05
Måske du bare skal beholde det du har og som virker. 'så dyrt er det jo heller ikke.
Til top
NikolajDS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajDS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 22:21
Jeg var ude i samme manøvre for nogle måneder siden med mit varmeanlæg...

Jeg nåede frem til Lebara, da de ikke har mindste forbrug.. Man betaler bare for de sms'er som anlægget sender ud.
Og det virker fint for mit anlæg nu. Så tjek det ud.. Og du kan få et gratis sim.kort til at teste det uden binding eller ansvar.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 06:10
Mange tak.
Til top
jeje Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jeje Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2016 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Det er slut med 2G hos TDC.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/slut-med-2g-hos-tdc,lid.31123/
Artiklens overskrift er forkert. Det er kun slut med EDGE og GPRS. Telefoni over 2G (GSM) nedlægges ikke foreløbigt. SMS er en del af GSM.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 18:38
Vi bruger Telia ringo i et gsm modul i sommerhuset til varme styring. Kortet er et rent taletids kort, der betales kun for forbrug ingen måneds abb men der sættes x antal kr ind på kortet

https://www.telia.dk/privat/abonnementer/mobiltelefoni/taletid/
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu