recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Atmos højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Atmos højttalere

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 17:13
Okay. Får dem bestilt og må så se hvad jeg skal bruge til beslag. Tak for hjælpen
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 22:06
Se evt i min tråd vedr. beslag til WS30.
 
Jeg har bare taget et stykke beslagmetal og bukket og spraymalet. Som herunder :)
 
_____
        |
        |
        |_____
 
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2016 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Sejrsen Sejrsen skrev:


Se evt i min tråd vedr. beslag til WS30.
 
Jeg har bare taget et stykke beslagmetal og bukket og spraymalet. Som herunder :)
 
_____
        |
        |
        |_____
 

Tak det vil jeg prøve.
Det er da noget af et setup du har
Men skal atmos højttalerne være så langt tilbage som på dit billede. Troede de skulle være længere foran bag højttalerne
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2016 kl. 19:40
Så har jeg fået sat det op og har set transformers med atmos og må sige at lyden godt nok er fantastisk. Så det skal jeg nok blive glad for
Til top
Baun87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Oktober-2015
Sted: Sydjylland
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baun87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 09:09
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Så har jeg fået sat det op og har set transformers med atmos og må sige at lyden godt nok er fantastisk. Så det skal jeg nok blive glad for
 
Kan du ikke sende et billeder med højtalerne i loftet da jeg er på udkig efter nogle magen til:)
M.v.h.

Kasper (Baun87)

https://forum.recordere.dk/bauns-venlige-kone-atmos-hjemmebio_topic148197_page1.html?KW=baun87

Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af Baun87 Baun87 skrev:

Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Så har jeg fået sat det op og har set transformers med atmos og må sige at lyden godt nok er fantastisk. Så det skal jeg nok blive glad for
 
Kan du ikke sende et billeder med højtalerne i loftet da jeg er på udkig efter nogle magen til:)


Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 09:22
de havde passet lidt bedre hvis jeg havde hvid loft
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 10:00
Det ser da godt ud! Og dit loft er hvidpigmenteret

PS: du mangler bare en hvid kabelkanal til ledning til projektor

Redigeret af Kampus - 16-Maj-2016 kl. 10:02
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 10:02
Tak Jeg er også godt tilfreds
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 10:06
Har selv brugt Schneider kabelkanaler fra Bauhaus. De er pæne og ikke så kantede som de alm.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 10:13
Ja det er mit næste projekt. I gang med at skjule alle kabler
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 10:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu