recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Land trofæ Skylanders
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Land trofæ Skylanders

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Land trofæ Skylanders
    Sendt: 02-Maj-2016 kl. 07:58
Mangler et land trofæ til Skylanders Superchargers så jeg kan spille som grev Moneybone

Min søn er HELT vild med den figur - desværre lader det til at man ikke rigtig kan få det trofæ længere?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 09:34
Gå på skylanders.com og find figurens rigtige navn & så googl det.
De plejer at være til at finde brugte.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 11:13
Hej, han hedder Count Money Bone - men findes ikke som decideret figur

Men man kan vist komme til at spille med ham via det land trofæ...
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér david79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 05:15
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 07:35
TAK 

Men kommer i tvivl om det egentlig gør det muligt at spille som ham Money Bone?

Det er ret æv at give 3-400 kr for en ting og det så ikke virker - vi har hmm MASSER af skylanders, og selvfølgelgi vælger min søn at kaste sin kærlighed på en figur man ikke kan få :-(
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 15:12
Velkommen i klubben !!!! LOL
Sønnen fandt en figur i sverige, farmand ville da lige skaffe den i DK....... det tog sin tid ;-)
 


Redigeret af clausols1 - 04-Maj-2016 kl. 15:13
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér david79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af JaAndersen JaAndersen skrev:

TAK 

Men kommer i tvivl om det egentlig gør det muligt at spille som ham Money Bone?


Jeg har ikke proevet det, men saa vidt jeg kan laese, saa skal man slaa ham i et loeb, som man kun kan starte med land trofaeet.

From: http://skylanders.wikia.com/wiki/Count_Moneybone
Count Moneybone also returns as a raceable villain with his Spirit Dragster vehicle. When bested in his Boss Pursuit at The After Party racetrack, Portal Masters will be able to race as Moneybone in Racing Mode.

Og jeg ved ikke om at det kunne spiller ham i "Racing mode" er nok - eller om der er en historie, hvor han gerne vil kunne spille ham.


Redigeret af david79 - 04-Maj-2016 kl. 15:58
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu