recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kvalitet af Boxer Play
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kvalitet af Boxer Play

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JonasNF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasNF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:

Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Som nævnt andetsteds ... Den er ret umoden.

Og som et godt eksempel på, at den ikke helt er bæredygtig endnu, så virkede det hverken på tlf., iPad eller Chromecast for os igår. Så ingen Chelsea - Tottenham til mig.

Anyways. Det er fremtiden. Og det er forhåbentlig kun et spørgsmål om tid inden, at der kommer lidt mere konkurrence på det område.


Ret underligt, for de siger da, at de har Chromcast support

http://digitalt.tv/boxer-play-har-faaet-chromecast-support/

Tror jeg også de skulle have... Meen det kører bare ikke helt stabilt endnu, og i går virkede det så slet ikke...
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Brianigenigen Brianigenigen skrev:



Ret underligt, for de siger da, at de har Chromcast support

http://digitalt.tv/boxer-play-har-faaet-chromecast-support/

Ja, Chromecast virker ... for det meste. Som sagt er systemet ret ustabilt / langsomt.

Igår aftes kunne jeg dog slet ikke få det til at virke på nogle platforme, så vil tro problemet lå mere centralt der.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 22:09
Ingen Airplay?
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2016 kl. 15:36
Ikke hvad jeg har bemærket.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu