recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilken nas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvilken nas

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Artemorteus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Artemorteus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvilken nas
    Sendt: 02-Maj-2016 kl. 17:57
hej

jeg står for at skulle købe en ny nas til hjemmet,har pt. en readynas nv+ og en popcorn hour a410 mediecenter, bruger den primært til at streame mine film og serier, så kigge på qnap ts-453 pro eller en Synology Disk Station DS414, nogen der har råd om hvilken der er bedst, det den skal kunne er supporte 32tb og havde en mediecenter.
Til top
supermand71 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér supermand71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2016 kl. 12:09
Hvorfor kigger du på en 2 år gammel model? Jeg ville klart gå efter den seneste model, altså ds416. Jeg har selv en ds214play, og det fungere supergodt herhjemme med plex. Jeg kunne dog godt bruge mere end support for 2 diske

Redigeret af supermand71 - 05-Maj-2016 kl. 12:10
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2016 kl. 16:34
skal den kunne supportere 32TB??????
Så skal du i hvert fald ikke lede efter gamle modeller, men uanset det, så får du ikke 32TB brugbar plads ud af en 4-disk nas. min 5 diske skal der til.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu