recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: 2 ULTRA UHD HDR Blu-Ray film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: 2 ULTRA UHD HDR Blu-Ray film

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: 2 ULTRA UHD HDR Blu-Ray film
    Sendt: 04-Maj-2016 kl. 10:39
Skulle der nu være nogen af Jer der allerede har investeret i UHD TV og UHD BD afspiller, så sælger jeg 2 film, nemlig:

  • MAD MAX
  • PAN.

Filmene sælges ikke fordi UHD billedet er dårligt, men fordi genren ikke lige er mig.

Der medfølger til begge film digitalt kopi som så kan ses på en almindelig BD afspiller.

Der er danske undertekster på begge film.

Pris 250 kr. + forsendelse.

Filmene kan også afhentes hos mig i Kastrup. 


Redigeret af Hother - 05-Maj-2016 kl. 09:51
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2016 kl. 00:55
Jeg er nok lidt tidligt ude, ikke ret mange har endnu glæde af UHD TV.

Jeg beholder selv mine film, hvem ved - måske kommer der nogen forbi der gerne vil se filmeneSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2016 kl. 06:40
Rolig nu Hother

Har jo ingen 4K afspiller endnu. Men har da fået mit DX900

Jeg aftager filmene. Vi må bare lige finde ud af hvordan.   Men det tager vi i PB
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2016 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Rolig nu Hother

Har jo ingen 4K afspiller endnu. Men har da fået mit DX900

Jeg aftager filmene. Vi må bare lige finde ud af hvordan.   Men det tager vi i PB

Havde faktisk dig i tankerne som en mulig aftagerLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu