recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The 100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The 100

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Teoretisk sandt. Det er også teoretisk sandt, at skiverne kan blive ridset, knækket, falde ned igennem revnerne på terrassen eller blive stjålet af aliens ved højlys dag. Hvorfor hænge sig i sådan noget pjat?  Netflix kører, som folk der rent faktisk bruger det ved, meget stabilt.

"Utænkeligt" og "reelt problem" betyder ikke det samme, når jeg slår op i min ordbog


Jeg er da også påvirket af at have en halv- eller helsløj netforbindelse en gang i mellem. Når man en gang om ugen skal bruge Netflix, er det træls at det lige harmonerer med at nettet ikke virker. Så er det rart med materialet på et optisk medie.

Med kun en ødelagt DVD/BD ud af mindst 1500 og utallige dage med dårlig netforbindelse er det klart for mig at se hvad der "virker bedst".
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 17:05
Glæder mig da til sæson 3 , der bliver det sidste afsnit sendt på torsdag i næste uge i tv....altså i USA..
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 17:33
Hvis man har set sæson 2, så er det svært at forestille sig hvad der sker i sæson 3

Jeg har Hulu, hvor jeg følger en lang række serier. Det hjælper også på antallet af Blu-rays jeg føler det nødvendigt at købe.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis man har set sæson 2, så er det svært at forestille sig hvad der sker i sæson 3

Jeg har Hulu, hvor jeg følger en lang række serier. Det hjælper også på antallet af Blu-rays jeg føler det nødvendigt at købe.
Så har du måske set en del af sæson 3 , er den god??
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 18:17
Jeg har set alt undtagen de afsnit der endnu ikke har været vist.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 18:59
Fejl!

Redigeret af Jessemand - 11-Maj-2016 kl. 19:01
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

The 100 sæson 2 koster 225 kroner på DVD med fragt. Wow.

Det svarer til 3,5 måned Netflix, hvis man medregner den gratis prøveperiode på 1 måned. At nogen gider at sidde og fedte med en DVD-skive i elendig kvalitet til den pris er over min fatteevne Smile

Jeg gider! Jeg gider ikke at det jeg vil se igen om nogle få år ikke længere findes på bl.a. Netflix. Derudover følger der jo ofte spændende ekstra materiale på skiverne. Og hvis man vil følge flere af de store serier kan man vel ikke kun nøjes med Netflix? Og så løber det jo også op?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2016 kl. 06:43
Jo så løber det op, men man kan opsige til udgangen af måneden og vælge en af de andre. Og hvis en sæson på DVD-skive i dårlig kvalitet koster det samme som 3 måneders abonnement, så er det da økonomisk en ret dårlig handel, efter min mening.

At sidde og se DVD i 2016... så kunne man sku da lige så godt have beholdt sit billedrørs-tv Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2016 kl. 09:57
Hvorfor nøjes med DVD, når man kan se BD, og 4K BD
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2016 kl. 10:00
Ja, nemlig ja.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2016 kl. 10:19
Spot on
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2016 kl. 10:22
Jeg har lige se afsnit 14 i sæson 3, i kan roligt glæde jer, den serie holder masser af vand endnu
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu