recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V. Komplet Dali og Denon Surround system
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V. Komplet Dali og Denon Surround system

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2016 kl. 07:52
Der stopper enigheden for mig dog;). Syntes ikke Sonos er noget at råbe hurra for ift surround, som soundbar og subwoofer syntes jeg det er et godt sæt, men det er med det kompromis at surround ikke længere ønskes:).
Jeg ville ikke skille mig af med et traditionelt surround sæt for at få det samme i et Sonos setup:).
Skulle de komme med noget der kunne understøtte DTS så var jeg dog nok nemmere at overtale. Streaming surround har ihvertfald nogle fede muligheder:)
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2016 kl. 07:54
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Der stopper enigheden for mig dog;). Syntes ikke Sonos er noget at råbe hurra for ift surround, som soundbar og subwoofer syntes jeg det er et godt sæt, men det er med det kompromis at surround ikke længere ønskes:).
Jeg ville ikke skille mig af med et traditionelt surround sæt for at få det samme i et Sonos setup:).
Skulle de komme med noget der kunne understøtte DTS så var jeg dog nok nemmere at overtale. Streaming surround har ihvertfald nogle fede muligheder:)

Helt enig. Jeg syntes det er katastrofalt at de ikke understøtter DTS som minimum. 
Men min tanke er nu heller ikke lige pt at lave det til surround men blot at få en simpel soundbar.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2016 kl. 08:01
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Der stopper enigheden for mig dog;). Syntes ikke Sonos er noget at råbe hurra for ift surround, som soundbar og subwoofer syntes jeg det er et godt sæt, men det er med det kompromis at surround ikke længere ønskes:).
Jeg ville ikke skille mig af med et traditionelt surround sæt for at få det samme i et Sonos setup:).
Skulle de komme med noget der kunne understøtte DTS så var jeg dog nok nemmere at overtale. Streaming surround har ihvertfald nogle fede muligheder:)

Helt enig. Jeg syntes det er katastrofalt at de ikke understøtter DTS som minimum. 
Men min tanke er nu heller ikke lige pt at lave det til surround men blot at få en simpel soundbar.

Præcis i den optik syntes jeg det er er ret godt sæt. Havde selv tidligere et B&W Panorama soundbar, på det tidspunkt kunne man få en playbar og subwoofer for samme penge og her fik man altså noget mere lyd for pengene med et Sonos setup - på ingen plads:)
Idag hvor alt er på streaming kan man virkelig gøre meget med meget lidt udstyr
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2016 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Præcis i den optik syntes jeg det er er ret godt sæt. Havde selv tidligere et B&W Panorama soundbar, på det tidspunkt kunne man få en playbar og subwoofer for samme penge og her fik man altså noget mere lyd for pengene med et Sonos setup - på ingen plads:)
Idag hvor alt er på streaming kan man virkelig gøre meget med meget lidt udstyr

Og så kan man sende TV lyden ud i alle andre rum. og min Kone kan nemt høre podcast, radio eller streaming uden at tænde et anlæg i stuen. Og når jeg spiller PS4 med hovedtelefoner så kan hun høre noget andet imens . Lækkert. :-)
Så lidt som jeg så film der var surround værdig så savner jeg det ikke. Vi ser mest Serier og dokumentare og almindelig tv. Her er surround total ligegyldigt og meget lidt anvendt. :-)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu