recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Buzz støj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Buzz støj

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Februar-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Buzz støj
    Sendt: 05-Maj-2016 kl. 10:04
Hej Forum

Jeg har et panasonic tv p42gt30y, som er begyndt at lave en høj buzz støj, ved at trykke eller give kabinetet et dask
Kan det hælpe lidt,men som regel kommer det igen i større eller mindre grad. Jeg har fundet en video på youtupe, som viser at der på nogle modeller mangler skiver på de skruer som holder printpladerne sammen,og ved at udskifte disse skruer med skiver, skulle det kunne afhjælpe den resonans som opstår,ved at søge på nettet ,kan jeg se der andre forklaringer på dette, eks støj fra strømforsyningen,men jeg tænker det nok er sandsynligt det er det først nævnte...?, jeg kan nævne lyden kommer fra venstre side af skærmen og i toppen, nogen der vil give et bud på fejlen med tak
Jim
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu