recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Synology DS213J
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Synology DS213J

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
UptiVupti Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UptiVupti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Synology DS213J
    Sendt: 05-Maj-2016 kl. 19:14
Hej

Overvejer at sælge min NAS, da den efter nogle omrokeringer, ikke rigtig bliver brugt mere.
Der sidder 2 stk. 3 TB WD Red WD30EFRX harddiske i. Den ene er købt sammen med NAS og den anden er omkring 14 dage gammel. Alt virker perfekt.
NAS'en er købt d. 01/10/2014 - så stadig reklamationsret på det hele. (kvitteringer på det hele + org. emballage til NAS)

Spørgsmålet er så, hvad det evt. ville kunne sælges for?

PFT.
Mvh.
Søren 
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 11:49
JHej Søren, hvad er dit umiddelbare/forventning til prisen for for din lille server?

Mvh Hemrik  
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 17:20
For ca. 14 dage siden købte jeg præcis den samme med 2x4TB WD red diske for 1500...
Jeg fandt prisen rimelig, afhentede da jeg ville se "svinet i action" inden køb.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu