recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo Airties 7410X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo Airties 7410X

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo Airties 7410X
    Sendt: 14-Maj-2016 kl. 09:24
Hej 

Er ny på waoo tv og har fået deres nye boks 7410X. Jeg har fået sat boksen til og kan også se alm tv. Dog virker DR ondemand ikke og heller ikke deres 48 timers tv arkiv. Nogen herinde der ved hvordan det kommer til at virke. 

Desuden undrer det mig at når boksen starter op så tager det en del tid hvor den skal hente ip adresse mv. hver gang - kan det godt passe. Så har jeg ladet boksen være tændt men den slukker åbenbart efter noget tid så det hjælper heller ikke. Tak for evt. hjælp. 

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2016 kl. 12:22
Har du overvejet at kontakte suporten hos dit fiberselskab
Til top
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2016 kl. 15:42
Jeps har jeg gjort - de svarer dog ikke rigtig på mine mails men tror de har lukket i weekenden.
 
Nogen der ved om det kan være fordi jeg kører forbindelse gennem en homeplug.
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2016 kl. 16:03
Ved DR Ondemand, 48 timers arkiv og Start-for-fra så er det afhænnig af det abonnement man har. Hvis man kun har Viasat pakker og ingen Waoo TV pakke så er der ingen af disse aktive.

I min 7410'er kan jeg sætte standby til aktiv/passiv under Opsætningsmenuen.

Har hørt der snart kommer en opdatering der retter nogle af de bugs den har nu.


Redigeret af Kand - 16-Maj-2016 kl. 16:04
Til top
fjensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2016 kl. 09:52

Tak for svarene. Har waoo favorit pakke. Så det skulle virke.

Sker der ikke noget ved at lade boksen være tændt hele tiden?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu