recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B Velodyne spl 1200 ultra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B Velodyne spl 1200 ultra

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B Velodyne spl 1200 ultra
    Sendt: 19-Maj-2016 kl. 14:12
Jeg sælger en rigtig fin velodyne spl 1200 ultra. Større snak behøves hvis ikke om denne subwoofer, de fleste kender til den :)

- 7 bånds automatisk eq med medfølgeene mikrofon.
En masse funktioner på fjernbetjeningen, som phase 90 180 270 360, night, light. jazz, movie, rock osv!

fjernbetjeningen har desværre et par bidemærker, men virker stadig. jeg trækker gerne 500,- fra af hvad en ny koster. 

Bytter kun med 5+ effektforstærker i den gode ende, smider gerne ekstra penge til.

Befinder sig i aalborg 9000
Prisen er 7000,- 
- 500kr tages gerne fra.


Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2016 kl. 12:40
Slet ingen der har en effektforstærker der vil bytte så jeg kan få liv herhjemme :)
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 15:51
Op
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2016 kl. 11:50
Op
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu