recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Wilfa WSP-1 design kaffemaskine
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Wilfa WSP-1 design kaffemaskine

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Wilfa WSP-1 design kaffemaskine
    Sendt: 23-Maj-2016 kl. 13:51
Hej alle

Jeg har en Wilfa WSP-1 kaffemaskine i overskud. Kun brugt 1-2 gange, da jeg har en i forvejen. Sublim kaffemaksine der brygger over 1 liter på 2-3 minutter. En meget utraditionel kaffemaskine der faktisk pynter på køkkenbordet. Tænker nogen film-natteravne, kan have godt brug for en kaffemaskine Wink


Nypris er 1999 kr

Bemærk dog at der mangler kande og et låg til maskinen. Dog kan begge tilkøbes herinde. 400 kr for kande. (låg kan undværes, mest til pynt)


Derfor sægles den også for kun 500 kr, så selv med tilkøb er det under halv pris fra ny. 




Redigeret af Kief - 24-Maj-2016 kl. 13:08
Mvh.

Casper
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2016 kl. 13:54
Mvh.

Casper
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2016 kl. 19:10
Den tager jeg gerne til 500 kr, hvis vi deles om portoen.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Den tager jeg gerne til 500 kr, hvis vi deles om portoen.

Portoen skal være oven i eller afhentes. Det er i forvejen så billigt, når det er under halv pris. Smile
Mvh.

Casper
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 07:49
Fint nok. Bare send mig den. Hvilket låg er det der mangler?

Kan du ikke lige sende mig nogle billeder af delene.
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 08:31
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Fint nok. Bare send mig den. Hvilket låg er det der mangler?

Kan du ikke lige sende mig nogle billeder af delene.

Ok jeg prøver at finde ud af hvad det koster at sende den og hvordan med pakning. Har ikke den originale indpakning nemlig. Låget som mangler er der hvor filteret er, men send mig din mail og så kan jeg sende nogle billeder. 
Mvh.

Casper
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 10:19
Pb sendt
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 13:08
Solgt til Bconrad
Mvh.

Casper
Til top
Hancock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hancock Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 15:10
Jeg har en original kasse stående du kan få i morgen, hvis det har interesse.
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu