recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - godt tilbud på chrome cast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

godt tilbud på chrome cast

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 19:24
PerW, det gælder kun på iOS. I Android kan skal en App ikke nødvendigvis understøtte CC. Du kan også streame direkte fra rullegardinet.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

PerW, det gælder kun på iOS. I Android kan skal en App ikke nødvendigvis understøtte CC. Du kan også streame direkte fra rullegardinet.
 
Det er der så ingen af mine Android der understøtter.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 20:41
Bummer! Troede dælme de fleste enheder understøttede det i dag? Jeg ved dog faktisk ikke, om min telefon og tablet oprindeligt gør. De er bare begge rootet og kører med CyanogenMod. Og den understøtter det :-)
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2016 kl. 10:25
Du kan også abonnere på Viaplay og betale for 4 mdr. så får du en CC gratis :-) 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 16:18
det blev en chrome cast 2 fra komplett, den skulle gerne komme i morgen.


hvis man vil se bbc og itv kanalerne hvad kræver dette af programmer og skal der bruges spec dns i routeren ?


kører hbo på den pt og yousee 

er der apps der kan anbefales 


Redigeret af jetdirect - 22-Juni-2016 kl. 23:37
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu