recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC login virker på Yousee musikapp + Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TDC login virker på Yousee musikapp + Chromecast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TDC login virker på Yousee musikapp + Chromecast
    Sendt: 24-Maj-2016 kl. 07:07
Yousee lancerede for nylig den nye Yousee Musik app med bedre streaming kvalitet og Chromecast.

Den virker fint med Chromecast, der længe har været savnet i TDC musik App'en

Men det bedste (for os TDC kunder Smile) er, at den efter gårsdagens opdatering også virker for TDC kunder - prøv selv!

Bemærk, at du skal bruge den nye Yousee Musik App i App store.

Vh
Claus





Til top
Deaster Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2006
Status: Offline
Point: 150
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deaster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 09:15
Det virker ikke for mig. Har TDC musik, og når jeg prøver at logge ind på den nye Yousee Musik app, med samme brugernavn og password som til TDC Musik, får jeg at vide det er forkert brugernavn eller password.
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 10:56
OK - måske overfører de TDC brugerne etapevis - og jeg står forrest i alfabetet...

Redigeret af ClausBP - 25-Maj-2016 kl. 05:29
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 19:45
Mit TDC login virker til både Yousee musik og tv/film. Så behøver jeg ikke sonos connect for 320kbit/s.
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2016 kl. 22:07
Hmm virker fint på min gl telefon - men ikke den nye samsung tablet via chromcast - hvorfor ?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2016 kl. 15:03
Jeg kan få både yousee og TDC til at virke med samme login både i app og på sonos.

Man bør vel egentligt vælge yousee login på sonos ?
Hvad giver bedste kvalitet ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu