recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny pc skærm til lavt budget
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny pc skærm til lavt budget

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 14:10
Okay, så kom jeg i tvivl igen Budgettet kan godt hedde 1.500 kr. men er det 500 kr. værd at tage en Dell S2316H over en BenQ GW270H? Det kan jeg personligt ikke selv finde ud af.
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 15:05
Den ene er en 23" og den anden er 27" - størrelsen på skærmen må da også betyde noget? :P
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 20:18
Nej, det er en GW2470H som er en BenQ i 24" :) Jeg skrev forkert.

Redigeret af Chrizzy - 29-Maj-2016 kl. 20:19
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2016 kl. 00:18
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Dell S-serien! - med IPS panel. ved godt den ligger lige over, men billedkvaliteten når man sidder og ser på skærmen i forhold til et "alm" TN panel er altså til at tage og føle på.

De har en S2316h som ligger omkring de 1500 eller en s2415h som ligger omkring de 1600. - på sigt vil du være lykkelig for at gå IPS vejen.

claus_jac kender du til den S2415H skærm fra Dell? Er det noget problem at skærmen er meget "glossy" som mange skriver om? Giver den mange problemer i sollys?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu