recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Big Size kampagne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Big Size kampagne

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af peterhansen1982 peterhansen1982 skrev:

Inden det løber mere skævt. Har projektor til filmene og NFL så er på pris og opfylder de mine behov er det vel ikke ringe. Hører den lokale elmutant der har den på lager om de vil matche


Har du set sættet her ?

https://www.dustinhome.dk/product/5010881881/65pft6520-65-led-32-led
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2010
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 10:24
Nej på 4k modellen til 11499. Ser også Bilka har 6521 som er 4k til 9999 denne uge og de kan måske lokkes til at bundle med da de andre 65" har med så om det er fordi den er på tilbud kan de vel ikke fjerne Philips kampagne
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 12:53
Oprindeligt skrevet af peterhansen1982 peterhansen1982 skrev:

Nej på 4k modellen til 11499. Ser også Bilka har 6521 som er 4k til 9999 denne uge og de kan måske lokkes til at bundle med da de andre 65" har med så om det er fordi den er på tilbud kan de vel ikke fjerne Philips kampagne


Overså at sættet til 9999 kr kun var full hd.. Ok ja.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2016 kl. 11:58
Selvom det er en helt anden Philips model jeg har stående (PTF5500), så må jeg på det kraftigeste advare imod Philips. De er endnu ikke lykkedes med at rette fatale fejl i denne model, selvom det har stået på siden oktober sidste år. Og deres support er hammende ligeglade.

Det drejer som om WiFi, som praktisk talt er ubrugelig. Det lever første gang du opnår forbindelse, og efter første standby, så kan det slet ikke finde nogen AP mere. Eneste løsning er at hive strømme fra TVét. Og så kører møllen endnu engang, hvor du manuelt skal ind og tilslutte det til et AP, som så virker indtil det har været på standby første gang.

Og så drejer det sig om, at Android TVèt, simpelthen lever sit eget liv, hvor den rask væk starter af sig selv, og andre gange rebooter bedst som du forsøger at starte det. Jeg har ikke talt på hvor ofte dette TV er startet midt om natten, det er tæt på hver dag. 
Løsningen her er selvfølgelig at hive strømmen. 

Billedekvaliteten er mildest talt elendig. Men omvendt var det forventet på et TV i denne prisklasse.

Vælger du alligevel et Philips, så undersøg markedet for kommentarer omkring modellen. Philips eget forum er ikke nødvendigvis en god ting. De sletter tråde, som de ikke bryder sig om. (er sket i forbindelse med ovenstående model).

Jeg ville langt hellere gå efter Samsungs rigtig dårlige modeller, end jeg nogensinde vil vælge Philips igen. Blot for at understrege, hvor galt det står til.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu