recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Humaxboks: Mister programinfo - og så optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Humaxboks: Mister programinfo - og så optagelse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2016 kl. 20:10

Ja, ingen Internet ingen funktion.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2016 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

EPG er ikke internetbaseret, den kommer via antennekablet


Mja.. Prøv at sluk dit internet og se hvad der sker Wink

Min PVR box har ikke nettilslutning. Tuneren henter EPG og programomtaler i løbet af sek efter den er tændt.

Kampus - Snakker du om den nye Yousee boks eller den gamle Samsung? Tråden her handler om den nye boks Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 09:49
Jeg snakker generelt om de mange boxe jeg har ejet gennem tiden. EPG har været funktionel på dem alle UDEN at de har været tillsluttet internettet. Er faktisk kun de to seneste der har den mulighed, men bruger det ikke.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 10:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg snakker generelt om de mange boxe jeg har ejet gennem tiden. EPG har været funktionel på dem alle UDEN at de har været tillsluttet internettet. Er faktisk kun de to seneste der har den mulighed, men bruger det ikke.

Så skulle du måske en anden gang læse trådens overskrift, inden du kommenterer.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg snakker generelt om de mange boxe jeg har ejet gennem tiden. EPG har været funktionel på dem alle UDEN at de har været tillsluttet internettet. Er faktisk kun de to seneste der har den mulighed, men bruger det ikke.

Så skulle du måske en anden gang læse trådens overskrift, inden du kommenterer.

Ja, varmen du
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg snakker generelt om de mange boxe jeg har ejet gennem tiden. EPG har været funktionel på dem alle UDEN at de har været tillsluttet internettet. Er faktisk kun de to seneste der har den mulighed, men bruger det ikke.

Enig, men lige præcis Yousee´s nye boks, den fungere slet ikke uden en internet forbindelse. 
Jeg må erkende, jeg ved ikke præcis hvor EPGén kommer i den nye. Men i og med den slet ikke funger uden internet, så er det stensikkert, at EPGén heller ikke virker uden.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af joern.loenborg joern.loenborg skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg snakker generelt om de mange boxe jeg har ejet gennem tiden. EPG har været funktionel på dem alle UDEN at de har været tillsluttet internettet. Er faktisk kun de to seneste der har den mulighed, men bruger det ikke.

Så skulle du måske en anden gang læse trådens overskrift, inden du kommenterer.

Ja, varmen du

Hehe, ja vi burde suse til stranden i stedet. Så kan EPG og bokse være hvad det være vil LOL
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu