recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med antenne signal loop through
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med antenne signal loop through

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M.Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med antenne signal loop through
    Sendt: 31-Maj-2016 kl. 22:57
Jeg har netop fået fingrene i en LG hr935. Den virker fint, men der er stort set ikke signal igennem til TV'et når den er slukket. Tager jeg de to antenne stik og kobler direkte sammen har jeg fint signal. Er der generelt et problem med antenne signal loop through på hr935 eller har dette eksemplar et problem?
Eller er der ibedste fald en der har et fif?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 06:05
Tjek lige om den har en strøm spare mode. Slå det fra hvis muligt.

For at spare strøm i stand by lukker mange maskiner for for gennemgang antennesignalet.

Hvis du kapper strømmen helt er der ingen gennemgang af antenne signal.

En anden mulighed er at montere en splitter således at signalet ikke sløjfer gennem LGen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 06:07
Der burde være loop så længe der er strøm på.

Men slukker du for strømmen til optageren mister du muligvis loop funktionen
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af M.Madsen M.Madsen skrev:

Jeg har netop fået fingrene i en LG hr935. Den virker fint, men der er stort set ikke signal igennem til TV'et når den er slukket. Tager jeg de to antenne stik og kobler direkte sammen har jeg fint signal. Er der generelt et problem med antenne signal loop through på hr935 eller har dette eksemplar et problem?
Eller er der ibedste fald en der har et fif?

Jeg har en 935'er og dens lillebror.
Både når de er slukkede ("standby"), og når strømkablet fjernes, er der gennemgang til tv - uden forringelse af tv-signalet. Givet mine to enheder, der opfører sig ens, er i orden, må der være et problem med din. 
Til top
M.Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 18:15
Tak for jeres input. Da der stadig er reklamationsret ringer jeg til LG for input.
Jeg checker lige det som i har nævnt.
Til top
M.Madsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.Madsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 22:04
Lige en opdatering: Det viste sig at være et dårligt antennekabel. Jeg nægtede blot at se sandheden i øjnene fordi det var besværligt at trække det og det havde jo faste stik. Do'h! Men fedt endelig at have lokaliseret fejlkilden.
Så slipper jeg for al den brok fra familien! Det var en god dag!
Nu skal jeg så lige høre på brok over den ledning jeg ikke gider trække pænt den næste måned
Ps. Damn det var hot at fejlsøge oppe på loftet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu