recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefaling af ny router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefaling af ny router

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 18:45
Hmm af en eller anden grund, så oplever jeg at min Sonos PLAY:1 ofte bliver smidt af mit wifi, så jeg skal genstarter den. Mon Xclaim har et problem med Sonos.
Til top
Deumer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2015
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deumer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2016 kl. 18:53
Hm, jeg oplever ikke problemer med mit Sonos
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2016 kl. 20:37
http://www.linksys.com/dk/support-article?articleNum=143604

Her står alt om smart wifi adgangen og sikkerheden bag systemet 
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af JensJ200 JensJ200 skrev:

Hmm af en eller anden grund, så oplever jeg at min Sonos PLAY:1 ofte bliver smidt af mit wifi, så jeg skal genstarter den. Mon Xclaim har et problem med Sonos.

Hvordan går det med din Xclaim - glad og tilfreds, eller har du valgt noget andet?

Den med Sonos og Xclaim har jeg hørt før, men omvendt har jeg også hørt fra andre, at det kører problemfrit hos dem. 

Jeg har før korttidstestet en Xclaim op i mod min ældre Asus RT-N66U, med et skuffende resultat, når der isoleret kigges på hastigheden (lav link hastighed) - vel og mærket Xclaim'ens fordel med AC. Rækkevidden var dog næsten på højde med Asus'en. 

Jeg overvejer at købe en Unifi AC pro til halv pris i forhold til Xi3, men du skriver den er langsom - men hvad mener du med langsom? Hvor høj link hastighed opnåede du med Unfi'en? 

Xclaim'en må have en lille fordel med deres Cloud service, hvis man kan lide at tilgå tingene udefra, men det er vidst på vej til Unifi også - altså uden decideret controller.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu