recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til billedindstillinger LG 55EG910V:
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til billedindstillinger LG 55EG910V:

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til billedindstillinger LG 55EG910V:
    Sendt: 21-Juni-2016 kl. 13:49
Jeg har købt mig et LG 910V oled og har snart haft det i 2 uger, men min primære bekymring er, at jeg ikke synes det er så skarpt på billedet. Specielt i ansigter, synes jeg der mangler noget og også mht. farver ift. LED jeg havde prøvet. Jeg har smidt sharpness op en del, men er der noget jeg kan prøve, eller er det bare sådan?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2016 kl. 13:55
Jeg har samme fladskærm
Er billedet uskarpt på Blu-ray?
Det er sikkert TV-kanaler i tvivlsom kvalitet
Af samme grund har jeg opsagt mit Canal Digital Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2016 kl. 14:07
Har ikke fået set bluray endnu, men mest serier 720p og TV. Men kan da ikke være rigtigt at jeg kun kan bruge det til bluray. Det er da for dårligt hvis det er tilfældet.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2016 kl. 14:17
Netflix og HBO ser godt ud
Prøv med høj kontrast og OLED-lys


Redigeret af jake51 - 21-Juni-2016 kl. 14:18
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2016 kl. 15:59
Jeg læste først efter købet, at den er nådesløs med at afsløre dårlige billedkilder
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2016 kl. 16:01
Okay, og hvis du havde vidst det før ville du så have byttet det?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2016 kl. 16:04
Efter et par ugers tilvænning er jeg godt tilfreds
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2016 kl. 08:11
En ting er at få sig et OLED Tv, der skal også være signaler der lever op til OLED. prøv med et par 4K udsendelser fra Netflix 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu