recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32' med gulvstand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

32' med gulvstand

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 32' med gulvstand
    Sendt: 22-Juni-2016 kl. 13:39
Jeg skal bruge et tv. Optimal størrelse er 37', men udvalget er så begrænset at jeg også fint kan nøjes med 32'.
Det skal benyttes til fodbold og lidt playstation og jeg er ret ligeglad med diverse smartfunktioner. en opløsning på 1920 x 1080 er tilstrækkeligt for mig.

Det er et kæmpe plus hvis det står på en gulvstand. Gerne i stil med dem som Loewe benytter. Jeg synes Loewes fjernsyn er for dyre. 

Nogen anbefalinger?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 13:55
Hehe, et TV på 37 fod er da godt nok også stort; jeg ville nok ku' klare mig med 32 fod også Wink (nå, undskyld, ku' ikke nære mig Embarrassed)
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 18:11
Jeg er ikke helt på hvad du mener, men jeg har nok heller ikke selv udtrykt mig tydeligt.

Jeg gider ikke have et stort grimt tv i stue. Det bliver kun benyttet til fodbold. Det er en stor dejlig stue og en stor sort skærm gør bare rummet lidt mindre hyggeligt at være i. Grunden til at jeg foretrækker 37 er at vi sidder ca.5 meter fra skærmen. 32 kan gå an og man kan jo altid slænge sig på guvet hvis man bare skal chille og se en fodboldkamp. bliver det større end 37', så skal dt klemmes ind i hjørnet og det kommer ti at se grimt ud. 

Det skal siges jeg har projektor til film, men den er skjult når der ikke lige er en film på.

Jeg har desværre erfaret at det kun er luksusproducenter so loewe og B&O der laver gulvstande til deres skærme. 

Der findes selvfølgelig ndre producenter af gulvstande men det virker het tosset at give 1500 for en gulvstand, nå selve skærmen koster 2000.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 19:50
Han prikker bare til dig fordi du har skrevet din størrelse angivet med ´ som er lig med fod (= 30,48 cm) modsat " som er lig med tommer Wink
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 20:54
damn

nørd humorSmile

fangede den slet ikke
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu