recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere Yousee bokse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere Yousee bokse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Flere Yousee bokse
    Sendt: 23-Juni-2016 kl. 15:50
Er det virkelig kun mig der savner det at have flere bokse hos YouSee.
 
Før havde vi 3, men nu har vi de sidste par måneder kun haft én, da der kun kan kobles én op pr. abonnement.
 
Den lovede tillægsboks uden harddisk lyder rigtig fin, men kan det passe at man skal gå i flere måneder uden at kunne optage/se optagelser andet end et sted i huset?
 
Jesper   
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2016 kl. 16:57
Ja du må pænt vente til Yousee er klar med deres løsning

Kan du ikke vente findes der andre optage løsninger hvor optagelser kan deles i hus.

Panasonic optagere har disse muligheder
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 09:13
En alternativ løsning til sekundære rum kunne være at købe en Chromecast eller Apple TV-boks og så fra YouSee-app'en på mobil/tablet gå ind i arkivet og sende udsendelsen over på tv-skærmen trådløst.

Arkivet indeholder naturligvis ikke alt hvad der sendes på tv-kanalerne hos YouSee og programmer forsvinder efterhånden, men særligt løsningen med Chromecast er en beskeden investering indtil YouSee får deres multiroom-boks på gaden.
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 14:46
Tak for svar. Vi har TV I flere rum allerede og mulighed for at optage.
Min frustration gik på at vi før havde 3 bokse og nu kun kan have én.
 
Det synes jeg er ringe kundeservice...
 
Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 15:08

Den nye Humax er god, men ikke optimal endnu, så det må være en god ide at få den helt færdig før man begynder at få "tilbehøret" på markedet. Det tror jeg også er planen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu