recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Samsung PM841 msata 256 gb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Samsung PM841 msata 256 gb

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Samsung PM841 msata 256 gb
    Sendt: 24-Juni-2016 kl. 21:21
Har sådan en liggende, som jeg gerne vil sælge. Den passer perfekt til en NUC eller lign. Der medfølger også en adapter så den kan bruges som almindelig sata disk. Virker perfekt. Købt fra konkursbo så ingen kvittering. Kan evt. tages med på arbejde i Aalborg eller afhentes i Hobro. Sender gerne ved betaling på forhånd - mobilepay haves.

Jeg ved ikke hvad den er værd - kan se den koster ca. 2000 hos https://www.fcomputer.dk/hardware/harddisk/ssd/lenovo/samsung-pm841-msata-256gb.html Kom frisk.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2016 kl. 21:16
Nyprisen ville jeg ikke lægge ret meget i desværre, men det tænker jeg du godt ved :)

En vurdering ville være 400-500 såfremt den er 100 % god i test og ikke har alt for mange timer på bagen.

Mvh. Rasmus
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2016 kl. 22:44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu