recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten anbefalder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten anbefalder

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er nærmere din naivitet, som er grinagtig.

M.v.h.

Gå efter bolden Henrik, gå efter bolden. Pilen peger på dig selv...


Du svarede ikke på spørgsmålene.

M.v.h.

Nå så er man naiv når man ikke lige besvarer Henriks spørgsmål. Ved du hvad, jeg har sgu ikke lyst til at diskutere mere med dig.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 15:13
Nu var naivitetskommentaren så inden spørgsmålene.
Spørgsmålene var sådan set for at du kunne uddybe dine kommentarer om, hvad der foregik i forbindelse med din El-Giganten handel.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Nu var naivitetskommentaren så inden spørgsmålene.
Spørgsmålene var sådan set for at du kunne uddybe dine kommentarer om, hvad der foregik i forbindelse med din El-Giganten handel.

M.v.h.

Nej det var den ikke!
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 15:32
12:58 ligger inden 13.12!
Ihvertfald ifølge min tidsregning. Men du har måske også købt et ur i El-Giganten?

M.v.h

Redigeret af Henrik B. - 26-Juni-2016 kl. 15:33
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 15:43
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

12:58 ligger inden 13.12!
Ihvertfald ifølge min tidsregning. Men du har måske også købt et ur i El-Giganten?

M.v.h

Hvad så med spørgsmålet 12.18? De to andre kan jeg da umuligt svare på.

Er også fløjtende ligeglad hvad der kom først. Du er ikke til at føre en sober diskussion med alligevel.

Redigeret af Kampus - 26-Juni-2016 kl. 15:45
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 17:40
Både ud fra hvad jeg selv har oplevet når jeg har handlet i elgiganten og hvad jeg har overhørt når jeg har været ude og kigge i elgiganten, så giver jeg ikke to potter pis for deres rådgivning. Det handler udelukkende om at få folk over på de produkter som både butikken og sælgeren tjener mest på.
Personligt er elgiganten et sted jeg handler fordi priserne er gode, men jeg vil aldrig lytte til deres "rådgivning".


Redigeret af donfrankie - 28-Juni-2016 kl. 21:05
Til top
the-fu-fighter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér the-fu-fighter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 10:52
Tak for hjælpen.. jeg tog et Samsung, som jeg også ville fra starten.. og er glad for det..
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 14:46
Godt valg :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu