recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2LED 65" fremfor en Oled 55"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

2LED 65" fremfor en Oled 55"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 2LED 65" fremfor en Oled 55"
    Sendt: 26-Juni-2016 kl. 19:29
Jeg skal ud og have nyt tv. Mit 42" pioneer plasma er begyndt at blive slidt og gammelt.Læs jeg er ikke tilfreds med plasmet længere.

Så jeg har brugt langt tid syntes jeg selv på at kigge efter og det skal være i den gode ende. Læs deværre også lidt dyre
Jeg Har kigget på disse modeller.


det koster 20kilo.

Lg


LG kan fåes til 23000. Rabat forhandlet frem.

Og til sidst
Oled

Eller den lidt ældre model

Gode råd frem og imod
Gerne hvad I selv ville vælge
Jeg hælder lidt imod 65" fra Lg
Men de Oleder har bare nogle gode billeder læs skræme.


Redigeret af Glennda - 26-Juni-2016 kl. 19:34
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2016 kl. 19:42
LG IPS vil nok skuffe dig i forhold til sort niveau. Det vil være en nedgradering i forhold til dit plasma på den front. OLED og LG B6 ville være mit bud, også selv om det så kun bliver 55".

Samsung KS8005 som bedste alternativ, hvis det skal være 65"
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 08:22
LG's EG920V OLED, der er lige så godt (eller bedre ifølge nogen) som EG960V står til 14.999 i denne uge:

Så er spørgsmålet naturligvis om du vil have super billedkvalitet i 55" eller ofre lidt og få større format på 65".

Hvis du kommer fra et Pioneer Kuro, så vil jeg mene, at OLED'en er den som bedst harmonerer med dyderne, som du i sin tid valgte Kuro ud fra.
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2016 kl. 09:41
Og jeg skal jo kun se yousee kabel tv som det meste bla formel 1 og Em i fodbold og tour de france og alt andet sport. Så er man jo ligesom dækket ind.
Og ellers streamer jeg div netflix/hbo og blockbuster. og efterhånden en del youtube.
Venter spændt på den test af samsung ks8005 skal først træffe valget på fredag.

Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu