recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KODI & Filmnavne
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KODI & Filmnavne

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 20:36
Bruger også NFO filer til de fleste af mine film, specielt tegnefilm.
Så kan man selvbestemme navnet, movieset og tags. 
Rart nok at have dem allesammen tagget med animation og pixar, dreamworks og disney til de film der skal have det.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:

Nu har jeg prøvet TMM. Men er det meningen at den smider covers ,billeder og NFO filer på min NAS.

Noget andet er ......skal man gøre noget specielt så KODI på min Nvidia Shield kan arbejde sammen med TMM ?
Den smider cover-art og nfo-fil(er) samme sted som filmene ligger. Du kan selv konfigurere præcis hvad den skal hente, hvor det skal placeres, hvad det skal hedde osv. Du kan redigere informationerne og eks. tilføje en dansk titel til en udenlandsk film. Du kan også automatisk få omdøbt/renset fil- og foldernavne. Mht. Kodi på Shield har jeg ikke selv prøvet det setup, men mon ikke at Kodi skal genskanne filmmappen for at opdage ændringerne?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu