recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - syfy channel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

syfy channel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: syfy channel
    Sendt: 29-Juni-2016 kl. 09:30
Er lidt i tvivl om det er i den rette gruppe jeg spørger om dette ( men jeg prøver)

Jeg kunne vildt godt kunne tænke mig at se syfy channel,,, ( er lidt af en scifi nørd)

Er der nogle der har en idé til hvordan man kan gøre dette over nettet?
Har skrevet til yousee ,og den kanal kommer ikke på deres kabelnet,,,suk!

Det skulle jo gerne  være på den lovlige måde....

nogle forslag?   Det modtages med kyshånd.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 10:07

Hej.

Jeg tror at du skal prøve at kigge på satellit løsninger i stedet for kabel TV.
Jeg mener at det er en af de TV stationer jeg en gang imellem zapper forbi på de forskellige satellitter.

Fordelen ved Satellit er, at det er nemt at se andre udenlandske TV Stationer.

Hilsen Carsten.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:20
mmmmm.den skal nok tages op med konen om hun vil ha en talerken sat op   :) 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 14:02
Man kan ikke få SyFy Channel i Europa. Bedste bud er at købe de af deres serier, som de ikke smider på (amerikansk) Netflix, på iTunes eller Blu-ray.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Man kan ikke få SyFy Channel i Europa. Bedste bud er at købe de af deres serier, som de ikke smider på (amerikansk) Netflix, på iTunes eller Blu-ray.


Hej.

Er det ikke denne kanal der bliver spurgt til?

http://www.lyngsat.com/tvchannels/us/Syfy-UK.html

http://www.lyngsat.com/tvchannels/us/Syfy-Benelux.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Syfy_Universal_%28Spain%29

Men alle mine links er betalingskanaler, så man skal nok kende en i et af landene der kan tegne et abonnement for en og så have en SAT modtager der kan læse det rigtige abbonements kort.

Hilsen Carsten.
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Status: Offline
Point: 218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 23:47
Må nok bide i det sure æble,og vente til serierne kommer på Netflix eller Blu-ray. Men tak for alle inputene.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu