recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC Selector HD - Softwareproblemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC Selector HD - Softwareproblemer

 Besvar Besvar Side  <1 272273274
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2008 kl. 23:59

Oprindeligt skrevet af hekke hekke skrev:

Tak skal du ha Zaragon. Vi har faktisk kæmpet med den i snart 2 år

Det har vi hekke - kæmpet altså

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hekke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 00:03

Hej Hother

Jeg er også godt tilfreds med tilbudet, men kunne godt tænke mig at vide lidt mere om boksen med harddisk, inden jeg beslutter mig. Gider ikke at have en boks med en larmende blæser. Yousee har vel ikke engang meldt ud hvilken model det bliver?

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 00:17
Oprindeligt skrevet af hekke hekke skrev:

Hej Hother

Jeg er også godt tilfreds med tilbudet, men kunne godt tænke mig at vide lidt mere om boksen med harddisk, inden jeg beslutter mig. Gider ikke at have en boks med en larmende blæser. Yousee har vel ikke engang meldt ud hvilken model det bliver?

Hekke - du kan se lidt mere om den kommende Samsung HDD her:

http://antenneforeningenbrondby.dk/media/documents/AF%20Br%C 3%B8ndby%20241107%202.pdf

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af Zaragon Zaragon skrev:

Som sådan forstår jeg, og deler synspunkt med Lars Lautrup - Til lykke alle sammen! I får en boks med samme og FORHÅBENTLIG mere stabil funktionalitet end "La Cage aux Folles-boksen"!  MEN:
Dem der bytter "lige over" har faktisk betalt 2.500 bobZ for en boks, der sælges til 700,-



Medmindre man opretter et abonnement koster den vel 1.700,-
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af Zaragon Zaragon skrev:

Som sådan forstår jeg, og deler synspunkt med Lars Lautrup - Til lykke alle sammen! I får en boks med samme og FORHÅBENTLIG mere stabil funktionalitet end "La Cage aux Folles-boksen"!  MEN:
Dem der bytter "lige over" har faktisk betalt 2.500 bobZ for en boks, der sælges til 700,-



Medmindre man opretter et abonnement koster den vel 1.700,-

Ja det gør den faktisk det er jo ikke 699 kr den koster, men 1699 kr uden abo.. Og vores gamle HD81 er ikke meget værd i salg idag, vi får faktisk 1699 kr for den af Yousee, så reelt har vi mistet 796 kr på 2 år det er ikke galt. Hvis den skulle sælges i den Blå Avis fik  vi nok max 300 kr for den hvis den kan sælges.

Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Zaragon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 630
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 13:45

Hold da op - der er vist nogen her, der bejler til Finansministerposten eller et job som en vis hr. Dyremose havde hos TDSeeYou!  - Hvorom alting er, så er det da dejligt med tilfredse kunder - ...for TDSeeYou har det vist taget lidt tid, hva'? Jeg er nu glad for, at jeg returnerede min boks i sin tid, og nu kun skal bløde 700-1500 afh. af model, hvis jeg VILLE købe boksen i dag.... belært af SKADE, stiller jeg mig afventende....læs det bare også som "lettere tvivlende"....

bedste hilsener, -Z-

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 11:59
Lige for at genere dig endnu mere, Zaragon

Den nye boks koster ifølge YouSee 2.699,- men er indtil 6/4 sat 1.000 ned.
Til top
Zaragon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 630
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 13:17
Lunddal dog! ...du er en KAMmerat!  - Det generer mig skam slet ikke - jeg fortryder ikke min beslutning i sin tid, og jeg har personligt faktisk slet ikke i sinde at købe noget-som-helst fra TDViSås. Sporene skæmmer i DEN grad... - når jeg engang -måske- har lagt gammelt nag bag mig (joke!), så kan den nye boks sikkert fås for 2,50 EURO!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 272273274
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu