recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udendørs overvågning nat og dag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udendørs overvågning nat og dag

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Tmann Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2011
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 18:17
Jeg har sat overvågning op i svigermekanikkens butik. Med 2 kamera fra Y cam. Det optager i skygen og skal kun brug netforbindelse. 7 dage gratis. Virker over alt forventning i forhold til prisen. Kan jeg kun varmt anbefale. Det er den letteste løsning hvis du lavet lidt research på nettet. Også er du fri for at brug plads på din NAS.

Skulle der bryde nogen ind og de stjæler din server, ja så er du lige vidt.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 23:42
Tanken om et system der optager til skyen / dropbox eller lignende er meget tiltalende.

Er der nogen der ved om der findes noget software / dvr / whatever som har den funktionalitet.
Det gør mig ikke noget at have en maskine stående tændt - hvis den blot agerer 'hub' til et online lager eller lignende
MORE BASS
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2016 kl. 14:07
4 mm linse er det ikke fornuftigt, hvis 1 kamera alene skal dække en alm 2 vogns carport?

Redigeret af Warren - 31-Juli-2016 kl. 14:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu