recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode on ear høretelefoner med nakkebøjle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode on ear høretelefoner med nakkebøjle

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
keysersoze Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2008
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keysersoze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gode on ear høretelefoner med nakkebøjle
    Sendt: 12-Juli-2016 kl. 12:16
Jeg har et par yderst standard creative  hs-390 on ear høretelefoner med nakkebøjle og de fungerer sikkert fint til lidt skypesamtaler men at høre musik med dem på igennem en hel dag er de ikke super egnede til da lydkvaliteten, specielt bas, bestemt kunne være bedre ligesom komforten heller ikke er noget at råbe hurra for. Men hvilke gode alternativer findes når jeg gerne vil have med nakkebøjle og ikke in ear? Jeg har kun kunnet finde Sennheiser PMX 95, der virker til at være bare lidt kvalitet og komfort i men også være svær at finde en forhandler af - så erfaringer, input og alternativer er yderst velkomne!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu