recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoLab 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoLab 5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoLab 5
    Sendt: 12-Juli-2016 kl. 16:34
Hej Forum

Jeg er ved at gøre klar til at købe et par bugte Beolab 5 (en gammel drøm der går i opfyldelse). Jeg ville derfor meget gerne høre jeres anbefalinger og råd til hvad jeg skal se efter når jeg tager ud for at høre (og kigge på dem). 

På forhånd tak!  
Til top
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2016 kl. 21:10
Test forskelligt musik så du er dækket ind til NÅR og ikke hvis, din musik smag ændrer sig eller du får en ny interesse indenfor genre.
Rock
Pop
techno
klassisk
osv


fyr dem op.. altså FYR DEM Op.
de SKAL simpelthen kunne klare det.
Længere er den ikke.
Giv dem nogle smæk og lad dem trække.
Jeg kan anbefale Prodigy Albummet det "gamle" med nummer Smack my bitch up

Prøv også noget Michael jackson. Noget Enya evt Niels Eje.

nogle 90'er hits som vi alle vel kender. Haddaway og lign så du kommer godt rundt.



De spiller godt. altså rigtig godt... og de er lækre.. Men du kommer til at give afkald på den indre shopper i dig efter du har dem. Jeg har selv haft mine Beolab 5 i fem år nu. jeg har ikke én eneste gang endnu, kigger mig om efter andre højtalere. Jeg har ikke engang så meget kigget fordi jeg bare var interesseret i hvad det var på markedet.

Skal du afspille noget mht film. så Prøv og test Transformer's filmen dark of the moon, så får du en god fornemmelse af hvor dyb bassen kan gå. Scene omkring 10-20 minutter inde hvor transformert skibet crasher på månen. Det styrt giver så voldsom en bas at du ikke er i tvivl om hvad de réelt kan levere.

God fornøjelse :)
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2016 kl. 16:05
erfaring viser at beolab 5 KAN være dyre at holde fast på, de har noget elektronik i sig, og er ikke bare en "simpel højtaler"

så du skal regne med at du kan risikere en dyr langtids løsning. de 4 jeg kender som har højtaleren, har 3 haft smidt en del penge efter dem til rep.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu