recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC-pære i hus (projektor)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC-pære i hus (projektor)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Du er godt klar RS46 er den amerikanske modelbetegnelse for JVC X35?

Hvis det var mig du henvendte dig til Ole, så jo, men hvis huset ikke umiddelbart passer, så virker det sandsynligt at selvom RS46 og X35 er ens, så er der måske forskel på pærehuset.
 


Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 17:40
http://www.projektorpaerer.dk/?gclid=CjwKEAjwm_K_BRDx5o-sxq6ouXASJAC7TsFLu6tYtED3rJBCWluGByCbiezBVSFV-qVlDAeVCQvLuhoC5obw_wcB
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 00:54
Du må da ha noget returret på sådan en der? Ærgeligt det ikke er en X30 pære. Så havde jeg gerne prøvet den. Men det er jo uorg hus, så kan godt ske det er fabrikantionsfejl
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 08:17
Hvis huset ikke passer, og det er beskrevet som identisk med det originale hus, så ville jeg også mene at du kan returnere det, om ikke andet så for at få en anden vare (også efter 14 dage, da det må anses som en væsentlig fejl på produktet).

Stod du med et hus der passede, så ville du nok kunne komme af med det for en fornuftig pris.

Hvis prisen bliver væsentligt anderledes, så ville jeg godt have givet det et skud, men min lampe skal ikke skiftes lige nu og her, og jeg ville dermed have et evt. ubrugeligt produkt stående i et skab.

Men prøv da lige at høre om du ikke kan returnere den, eller få den ombyttet.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2016 kl. 07:49
Passer til DLA-X700R DLA-X900R DLA-RS46U DLA-RS48U DLA-RS56U DLA-RS57 DLA-RS66U3D DLA-RS67 DLA-RS6710 DLA-X35 DLA-X500R DLA-X55R DLA-X75R DLA-X95 DLA-X95R DLA-RS4910 DLA-RS49U
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu