recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Mini Displayport til HDMI kabel - m/lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Mini Displayport til HDMI kabel - m/lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MikeD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-August-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Mini Displayport til HDMI kabel - m/lyd
    Sendt: 18-Juli-2016 kl. 22:37
Jeg er køber til dette.

Gerne Aarhus eller omegn.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2016 kl. 19:45
Hvis du kan vente, så køb hos eBay, DX eller Ali - det er billigst.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2016 kl. 23:09
Av-cables er ok billige og der burde kvaliteten være ok. Har prøvet fra DX og der har kvaliteten ikke været god.
Til top
MikeD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-August-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 06:49
Ok, takker for svar.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 13:03
Jeg har købt masser af digitale kabler de nævnte steder og de få gange jeg har fået et kabel der ikke virkede, har jeg fået pengene tilbage eller et nyt. Det gode med digitale signaler er at de (næsten altid) enten virker eller ikke virker - så enten får du 100% kvalitet eller også virker det bare ikke. Det lyder så som om at Havelund har prøvet flere kabler der bare ikke virker - med mindre der kommenteres på kablernes byggekvalitet/holdbarhed.
Til top
Havelund Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Havelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 18:58
Jeg har prøvet to fra dx. De virkede begge til at begynde med, men signalet forsvandt hurtigt. eg forsøgte ikke at få pengene tilbage. Hver forsendelse fra DX tager ca. 3 uger så det kræver at man har god tid.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 10:17
Hej Mike!
Har du fået dit kabel? Ellers så jeg Netto har et 1,8 m minidisplayport til hdmi, til 59kr fra lørdag d.30 juli
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu