recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Synology DS411+ samt HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Synology DS411+ samt HDD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Synology DS411+ samt HDD
    Sendt: 21-Juli-2016 kl. 07:22
Jeg har en Synology DS411+ til overs.
Den har kørt på en strømplan hvor den har været tændt 10 timer dagligt, og har således ikke kørt 24/7.
Købt 16. maj 2011, og fungerer stadig som den skal.

Der medfølger 4 stk. Seagate Barracuda 2TB harddiske. De har kørt cirka 14.000 timer alle sammen iflg. Synologys disk info, og der burde således være masser af timer i dem endnu
Men, 2 af diskene fejlede en S.M.A.R.T. test (på samme dag, underligt nok!), så jeg kontaktede Seagate for at høre om det nu kunne passe?
Seagate support sagde jeg måtte have dem ud af Synology'en og fixe dem med SeaTools samt low level formattere og re-partitionere dem og så skulle fejlen forsvinde. Det gjorde den også, og nu kører de begge 2 fint igen.
De 2 diske sælges dog som defekte!

Befinder sig i Silkeborg, og jeg foretrækker afhentning hvis muligt.

HBO: 1.800 kr.


Redigeret af mureren - 22-Juli-2016 kl. 22:52
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 22:52
Solgt
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu