recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af multiroom system?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af multiroom system?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 10:30
Det kan godt være jeg bare skal gå efter en PLAY 5. Den kan også kobles på mit eksisterende YouSee Musik abonnement - medmindre jeg køber Spotify Premium.

Men er PLAY 5 dobbelt så meget værd som at købe eksempelvis Libratone Zipp til kun den halve pris?

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 19:27
Prøv at smutte en tur i Hi-fi klubben.
Der kan du sikkert få lyttet og gennemgået de forskellige muligheder.

Men i mine øjne er Sonos er godt musik/multiroom økosystem.
De opgradere løbende deres hardware, tilføjer features og musiktjenester hele tiden.
Har en god byggekvalitet, og ud fra mit kendskab en meget lille fejlrate, og hvis der skulle opstå behov for support er der en rigtig god dansk support.
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 00:57
Jeg er også umiddelbart mest til Sonos. Det er desværre også den dyreste løsning.

Kan se CDON kører tilbud på Harman Kardon højttalere til gode priser. Ved godt det kun er Bluetooth højttalere, men er der noget positivt at sige om dem?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 06:09
Bilka har minus 20% på Sonos lige for tiden
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2016 kl. 07:19
Hvor ser du det?

På bilka.dk er prisen ikke ændret.
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 19:41
EDIT: Kan se at Bilka's tilbud er gældende i deres nyeste avis gældende fra i morgen. Fedt! Det hjælper lidt på prisen 😊
Til top
serano Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér serano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2016 kl. 22:38
Med de ekstra 20% i besparelse, så er der ikke mange argumenter imod. Mit største argument imod Sonos plejer oftest at være prisen :-)
Samsung 65NU7455
Sonos Playbase + 4xPlay1
Synology
Apple TV4K
PS4
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 08:12
De har pt ikke noget på lager på hjemmesiden.

Flot Bilka.
Til top
BrianH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-Juli-2016
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2016 kl. 12:39
Ja det er sgu flot. Alt var ellers tilgængelig fredag aften, da jeg var inde og tjekke.

Har dem mistænkt for at gøre det utilgængeligt online mens det er på tilbud.
(Ellers må det være ufatteligt hurtigt udsolgt)

Jeg har skrevet dem en mail.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu