recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Flirc USB dongle + Xbox One remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Flirc USB dongle + Xbox One remote

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Flirc USB dongle + Xbox One remote
    Sendt: 22-Juli-2016 kl. 14:41
S: 1 stk Xbox One remote stort set ikke brugt - 120 kr

S: 1 stk Flirc USB Dongle stort set ikke brugt - 150 kr.

Alle tingene kan sendes som brev eller afhentes.

Befinder sig på østerbro.
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 01:26
Hej jonas 

Den flirc usb dongle kunne jeg godt være intressert i.. du kommer ikke forbi amager nogler gange ,, 


Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 05:40
Jo min mor bor på Amager så det hænder.
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 09:13
Flirc 150 afhentet
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 09:15
Flirc er afsat til miaj medmindre han springer fra
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 09:20
Gør han ikke Jonas .


Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 09:23
OK,det var bare noget svært at tyde af ovenstående.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 09:51
Der af beskeden om den var afsat ;)
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Status: Offline
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 09:53
Argh. Kom selvfølgelig samtidigt med jeg sad og skrev :-) beklager
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 11:39
Har modtaget den så alt iorden der  ,,men er godt nok skuffet :-( den virker super dårligt med en MCE remote ,, og programmer som vinden blæser ,, tror ikke den er defekt ,,den er bare ikke bedre ..hmm .. Kan virkerlig ikke forstå all de rose den har fået i diverse test !! Og kan ikke find en config fil fra en anden som måske havde fået den til at virke godt med en MCE remote hmm ..Værst er jeg har osse en på vej fra det store udland ,, 


Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 11:57
Hmm jeg synes nu den virkede fint på min chromebox med den Xbox remote jeg har til salg.
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Maj-2006
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2016 kl. 12:06
Syntes ikke den vill noget som helst ,,bare at progammere lyd op og ned ,, kan jeg ikke ,, den siger okay i program ,,men lyd ned virker på den rigtige knap med lyd op er på kanal op og ned knap grr hmm ,. Og har slettet og prøvet jeg ved ikke hvor mange gange ,og nye batterier ,, intet hjælper ,, . 



Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu